شیشه ضد گلوله ، شیشه ضد سرقت ، خرید شیشه ضایعات

شیشه ضد گلوله ، شیشه ضد سرقت و شیشه های سکوریت خاص و فروش ضایعات شیشه

شیشه ضد گلوله ، شیشه ضد سرقت ، خرید شیشه ضایعات

شیشه ضد گلوله ، شیشه ضد سرقت و شیشه های سکوریت خاص و فروش ضایعات شیشه

شیشه ضد گلوله ، شیشه ضد سرقت ، خرید شیشه ضایعات

ارائه انواع شیشه ضد گلوله و شیشه ضد سرقت
ارائه انواع شیشه سکوریت خاص
ارائه انواع سیستم های شیشه ریلی
تسهیلات جهت طلا و جواهر فروشان
ارزانترین قیمت بازار
تحویل یک هفته ای
شرکت همارا صنعت منفرد
خط ویژه : 04132801081

شیشه ضد گلوله

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۱۱:۱۹ ب.ظ

شیشه ضد گلوله
این نوع شیشه ها را می توان در انواع شیشه های لمینت طبقه بندی کرد که مطابق با نوع کاربرد براساس محاسبات مهندسی ویژه طراحی و تولید می شوند.
شیشه های ضد گلوله در ظاهر مشابه شیشه های معمولی هستند و در عمل بدلیل مقاومت بسیار بالاتری که نسبت به شیشه های معمولی دارند بعد از اصابت گلوله از عبور آن جلوگیری می کنند. شیشه ضد گلوله با لمینیت کردن چندین لایه شیشه بر روی یکدیگر ساخته میشود. در بعضی موارد جهت افزایش استحکام شیشه ضد گلوله تولید شده شیشه های میانی را از نوع شیشه سکوریت
 انتخاب می کنند. لایه پلیمری میانی که برای چسباندن شیشه ها بر روی هم (لمینیت کردن) بکار می رود خود استحکام کششی شیشه را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.
وقتی گلوله ای با این نوع شیشه ها برخورد میکند از لایه های اولیه شیشه می گذرد و انرژی جنبشی گلوله توسط این لایه ها گرفته می شود و دیگر گلوله توانایی عبور از لایه نهایی را نداشته و داخل شیشه گیر می کند. البته برای شیشه های ضد گلوله آستانه شکست وجود دارد که وابسته به نوع گلوله و تعداد شلیک می باشد.
شرکت همارا صنعت ارائه کننده انواع شیشه های لمینیت چند لایه با استحکام بالا و شیشه های ضد گلوله می باشد.
این شیشه ها برای مکانهای اداری وتجاری، ساختمانهای مسکونی، فرودگاهها، ویترین طلا فروشی ها، فروشگاههای بزرگ و به طور کلی اماکنی که نیازمند امنیت و حفاظت دربرابر سرقت مسلحانه، انفجار و... می باشند بکار می رود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">